SKÖÖNT~

God eftermiddag eller godkväll kanske haha?
Nåja, hoppas ni alla mår bra idag!
Jag har skämt bort mig själv idag med att ta en onödigt lång sovmorgon och ett lååångt mysigt bad,tvättat håret och haft ansiktsmask! Hann inte göra det igår eftersom att Fridis kom hit igår kväll och stannade över natten. Men vad är bättre än att skämma bort sig själv på en söndag? ;)
Just nu sitter jag i handduk lindad om håret och morgonrock, har inte orkat klä på mig.
Snart kommer mamma och co hem och gör iordning middag, hungriiig :((
Existenz.se är nog en av de sjukaste sidorna som finns btw!! >_<
Älskar att pilla med håret och naglarna, så jag ska fixa någon rolig frisyr imorgon innan skolan och ikväll ska jag fixa mina naglar, tänkte mig franskmanikyr fast antingen guld eller silver med vitt längst ut,men dock vet jag inte vilken av färgerna. Vad tror ni skulle bli snyggast ? :)

 

Pussar/
Emma


Kommentarer
Postat av: sabie

fixa mina naglar med ;D

2009-09-06 @ 18:50:54
URL: http://icaleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0