Fuck you very much.

Idag är ingen bra dag känns det som, jag tänker bara på Mr E hela tiden .. allt blir så jävla fel ibland.
Anyway plattången är underbart bra, jag rekommenderar den verkligen!
Jag ska tigga ett nytt minneskort till min systemkamera av pappa, jag menar det var lite hans fel att den försvann också :(
Vi har film hela dagen idag, jag vill inte vara med på film men jag gör det för LAGET!!!!
Mobis
och Anders är fan de bästa lärarna ever :(
haha, eftersom att klockan är 10 snart så har jag inte hunnit med så mycket mer än att jag har typ kommit hit till skolan. Konstigt att allt redan börjat fucka up sig, men inge mer emotalk nu! NU KÖR VI!
Skriver mer senare idag!

Lily Allen - Fuck you får väl beskriva hur jag känner idag :)


 pussar/
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0