Fuck you very much IGEN

Jag klarar mig bra som jag har det nu, behöver inte de människor som bara utnyttjar mig.
Alltså, i dont need you! och nu behöver inte alla ta åt sig av det för de som jag menar vet om vilka de är :)
ANYWAY! Har precis kommit hem från skolan och satt mig i soffan lite, ska göra en smoothie med kokos yoghurt, en banan och lite blåbär i, skit gott!
Tidigare vid lunch när jag och Simon gick på stan så började jag blöda näsblod helt random,så pinsamt.
Aja, iaf fick massa papper av en tant och gubbe i en typ kiosk,fast de blev helt blodiga ganska fort.
Sen i hissen så skojade jag med en lärare och sa att jag blitt slagen på näsan när han frågade vad jag gjort, tydligen trodde han mig och han klev ur hissen innan jag hann säga att jag skojade >_<;;
Ska snart slänga upp en litet videoblogg inlägg haha,fast dock är det Simon som pratar och jag filmar honom :(

JAG VET ATT DU LÄSER MIN BLOGG MAMMA,HEJ! :)

  Pussar/
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0