FREDAG~

IDAG ÄR DET FREDAG, HEHE!
Jag vill hem och sova om jag ska vara ärlig.
Men jag vill verkligen se Alexander RybakBirsta City nu efter skolan,så jag får hålla mig vaken.
Ska även dra på stan när jag slutar,måste köpa ribbade strumpbyxor (de är såå mysiga! ; _ ;<3) för mina vanliga strumpbyxor är typ jätte trasiga :(
Nu ska vi jobba med internet och etik och jag kan typ gå när jag vill, ska gå vid typ 2 tror jag.
Idag har vi haft idrott men jag, simon,robert och några till 'gick promenad' för vi var trötta ;)

OCH TILLÄNGNAR DETTA TILL MIN TUFFA MATTELÄRARE SOM ÄR SUR OCH VISAR SIN HÅRIGA BUTTCRACK!!

vänta, oj kolla vad som kom här!

............._@@@__
.... ___//___?____\________
..../--o-----CARE-POLICE----@}
.....`==={@}=====+===={@}--

  pussar/
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0