DÅLIGT MED SÅNT~

Förlåt för dålig uppdatering IGEN, men jag har inte känt för att skriva bara haha x3
Men nu är jag på G igen, sitter just nu och väntar på att pappa ska ringa så jag kan få veta om jag fått mitt studiebidrag än, för då ska jag köpa ett sånt där namnhalsband har jag bestämt!
Har lunch rast nu, en är det medieproduktion igen. Rätt kul men lite drygt, jag är redan klar så jag sitter och spelar Sally's salon, när det är slut ska jag köra igång med Sally's Spa! ;D
I helgen har jag varit med min tuffis frida och sov hos henne i natt också, igår kväll så tränade frida sin behandling och massage läxa på mig, grymt skönt!

Slänger upp en bild på tuffi simon som jag vet ni gillar!



 Pussar/
Emma


Kommentarer
Postat av: Jonna

Beroende på när man är född på året får man studiebidraget olika. Jag får idag :)

2009-09-30 @ 13:54:59
Postat av: Yumi

HAHA, HAN SER FETT HORNY UT <3

2009-10-22 @ 20:16:53
URL: http://yumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0