Wierd~

nä,alltså jag kan inte beskriva riktigt hur förvirrad jag känner mig. Jag vet verkligen inte vad jag vill längre känns det som,har en liten svacka i livet förtillfället hehe !
Anyways, jag ska nog till fotostudion nu i veckan och fixa lite bilder, plus att jag ska försöka färga klart håret.
Ska även köpa lite grejer till mamma på stan imorrn, känner mig snäll :)
Kollar på Big Brother och får skratta lite åt hur patetiska de är när de tjafsar (Y)
Fick förrästen hem min nya plattång, slänger upp en bild på den i nästa inlägg i guess.
Hade första photoshop/webdesign lektionen idag, och eftersom att några i klassen var så jävla sega så hann vi inte med hur man gör med html-koder och shit så det skulle vi fixa nästa vecka,så då kanske den utlovade blogg designen kan smita upp? åtminståne en som får duga tills jag lärt upp mig lite mer ? x)

nåååja, nu måste jag hoppa i säng för jag ska upp tidigt, 06.30 och fixa mig ,sedan blir det skolis!
kanske uppdaterar på skolisen om jag har något att skriva om,who knows? :3 

 PUSSAR :*
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0