HOHO ~

Nu kör vi här gais !
VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG, jag startar den här bloggen för att kunna skriva av mig! (dock kommer den inte innehålla massa 'emo' inlägg så don't worry.)
Jag kommer snart fixa min bloggdesign och så, jag har ju inte riktigt kommit igång än och sådär, men det kommer!
Jag börjar ju snart i 1an på John Bauér gymnasiet, IT-media, ska bli spännande och roligt att få lära sig om sånt.
Fast dock måste jag läsa igenom ett typ 1000000 pappershäfte om massa grejer om skolan, SEN så måste jag fylla i ett ungefär lika tjock, det är lite drygt (Y)
Nåja, ett virrigt första inlägg men skit samma.

Lots of love !
/ Emma


Kommentarer
Postat av: sabie

go for it girl ;) Grr <3

2009-08-17 @ 20:18:19
URL: http://icaleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0